08/11/2013
Instagram
Twitter - follow us
Facebook
Datová & kontextová žurnalistika
  • Data
  • Kontext
  • Číslo dne
  • Přesah
  • Témata
    • Ekonomika
    • Kultura
    • Lidská práva
    • Média
    • Politika
    • Společnost
    • Sport
    • Školství
    • Vzdělání
    • Zdravotnictví
  • Speciály
    • Lidé v pohybu
    • Mediální gramotnost
    • Sociální bydlení
    • Sociální inkluze
    • Stárnutí populace
    • Svoboda médií
    • Volby
    • Ženy a muži
  • Redakce
    • Vlastní web
  • Seminář k diplomové práci IV.
  • Informační vědy
  • Informační politika a management
  • Diplomová práce
LATEST
  • 1. Informační vědy
  • 2. Design informačních služeb
  • 3. Literatura, knihovní procesy a trh
  • 4. Učící se společnost
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – všechny státy
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – swing states
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – poll of polls
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – přehled
Datová & kontextová žurnalistika
Sněmovna – poll of polls
Datová & kontextová žurnalistika
Sněmovna volby – mandáty – model
Home > Rubriky Monitoring internetu
187 views 2 min 0 Comment

Yeseter Now: Příprava na vánoční nákupy očima internetu

Redakce - 08/11/2013

Společnost Yeseter Now, která se zabývá monitoringem a analýzou sociálních sítí a webových diskuzí, připravila pohled na přípravy na vánoční nákupy, o kterých se aktuálně na internetu živě diskutuje.

Pro účely tohoto průzkumu společnost Yeseter Now analyzovala v období od 20. října do 5. listopadu přes 35 tisíc diskusních příspěvků týkajících se příprav na Vánoce. V tomto období zhruba 70 procent diskutujících požaduje od svých přátel radu na vhodné vánoční dárky. 16 procent diskuzí se točí také kolem receptů na vánoční pochutiny.

Nejvíce se diskutéři baví o dárcích pro děti, a proto se v celých 29 procentech v diskuzích objevují tipy na hračky. Těm dominují různé stavebnice, plovoucí auta, panenky a kuchyňky. Největším klučičím hitem se zdá být yoyo.

16 procent dárků bude pocházet z široké palety kosmetiky a parfémů.

15 procent tvoří oblečení, kde jistou část představuje i erotické spodní prádlo.

14 procent diskutérů zvažuje nákup elektroniky, kde jsou v hojné míře zastoupeny tablety, čtečky elektronických knížek a chytré mobilní telefony. Hodně se probírají i mobilní telefony pro děti zhruba od věku deseti let.

Knihy, filmy a jiné DVD kolekce jsou probírány v 11 procentech diskusí. 4 procenta debat jsou věnovány domácím spotřebičům nebo vybavení domácnosti, prim zde hrají kávovary. Další 4 procenta zvažují pro své nejbližší nákupy zážitků. Stejně, po 3 procentech, letos zřejmě Ježíšek nadělí šperků a erotických pomůcek. Pouhé 1 procento debatérů pak zvažuje charitativní dárky pro sociálně slabší.

Štítky: internetový monitoring, Yeseter

PREVIOUS

Analýza: Sobotka získal v souboji o vedení ČSSD výrazně navrch

NEXT

Příliš časté sebevraždy skokem pod vlak
Related Post
14/10/2013
Analýza: Jakou řečí se vás snaží přesvědčit politické strany
01/04/2014
Reakce na příchod Amazonu do ČR jsou spíše negativní
25/04/2014
Co se děje v politice II.
21/01/2014
Diskutující i nadále nejvíc spojují ODS s korupcí a kmotry
Leave a Reply

Odpověď na komentář zrušíte zde.

US volby – všechny státy
05/11/2024
US volby – swing states
05/11/2024
US volby – poll of polls
05/11/2024
Absolventi: riziková skupina
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
Šance na trhu práce: Základní vs.
Datová & kontextová žurnalistika
Schopnost změnit obor nebo si práci
Datová & kontextová žurnalistika
Českým dětem hrozí chudoba výrazně víc

Výběr

Datová & kontextová žurnalistika
Revoluce ve volbách: Rafička ukáže výsledek už při prvních sečtených hlasech
Datová & kontextová žurnalistika
Sněmovna v datech: Vládly nám děti a nikdo to neřešil
© Datová žurnalistika 2014-25