14/07/2014
Instagram
Twitter - follow us
Facebook
Datová & kontextová žurnalistika
  • Data
  • Kontext
  • Číslo dne
  • Přesah
  • Témata
    • Ekonomika
    • Kultura
    • Lidská práva
    • Média
    • Politika
    • Společnost
    • Sport
    • Školství
    • Vzdělání
    • Zdravotnictví
  • Speciály
    • Lidé v pohybu
    • Mediální gramotnost
    • Sociální bydlení
    • Sociální inkluze
    • Stárnutí populace
    • Svoboda médií
    • Volby
    • Ženy a muži
  • Redakce
LATEST
  • Co říkají obrazy – závěrečný úkol
  • Videolab – finální verze videa
  • Jak se Češi stěhují kvůli práci
  • Českým médiím stále vládnou v naprosté většině muži,…
Datová & kontextová žurnalistika
Jak se Češi stěhují kvůli práci
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
Českým médiím stále vládnou v naprosté
Datová & kontextová žurnalistika
Mapa kvality života. Nejlepší a nejhorší
Datová & kontextová žurnalistika
Revoluce ve volbách: Rafička ukáže výsledek
Datová & kontextová žurnalistika
Čerstvá data, jak se šíří virus.
Datová & kontextová žurnalistika
Češi neumějí prodat svou práci. Světové
Home > Přehled Česká republika
88 views 50 sec 0 Comment

Podíl sledovanosti televizních stanic v letech 1997 – 2013

Kateřina Mahdalová - 14/07/2014

Jak se vyvíjel podíl sledovanosti jednotlivých televizních stanic v uplynulých sedmnácti letech? První přehled zobrazuje podíl sledovanosti podle televizních skupin Nova (včetně pozdějších stanic Cinema, Smíchov, Telka), Česká televize (všechny současné kanály: ČT 1, ČT 2, ČT 24, ČT 4 a D / ČT art), skupina Prima (Family, Cool, Love), TV Barrandov a skupina AT media (Óčko, Papika, Šlágr ad.).

Oba grafy se aktualizují posunem myši po časové ose:

pro větší rozlišení klikněte SEM

 

pro větší rozlišení klikněte SEM

 

 

 

Štítky: Česká republika, datová žurnalistika, digitální média, grafy, média, sociální média, vizualizace, Yeseter

PREVIOUS

Německo, Argentina, Nizozemsko, Brazílie: kolik medailí mají?

NEXT

Český fotbal na MS 1930 – 2014
- Published posts: 215

Kateřina Mahdalová

Věnuje se datové a kontextové žurnalistice a svou profesi chápe jako službu veřejnosti. Autorka stovek vizualizací a analýz, založila web datovazurnalistika.cz, vedla datové projekty v ČTK, dlouhodobě spolupracuje s významnými světovými médii a agenturami (The Wall Street Journal, DPA a dalšími). Za svou práci byla nominována na Novinářskou cenu za roky 2014 a 2018: poprvé v kategorii Inovativní online žurnalistika, podruhé v kategorii Nejlepší analyticko-investigativní příspěvek. Za rok 2020 si v kategorii Inovativní online žurnalistika odnesla vítězství. Miluje data a jejich vizualizace, stále se učí a jen tak se nevzdává. Říká-li někdo, že venku svítí slunce, a druhý, že prší, novinář/ka nemá slepě citovat oba. Má otevřít okno a ověřit, co se skutečně děje.

Related Post
30/10/2013
Státotvorné mlčení
25/06/2013
Lidé na sociálních sítích vnímají Rusnoka nejpozitivněji z politiků
29/06/2015
Jan Sokol: Bojíte se islámu?
17/06/2013
Analýza: Diskutující na webech zajímají lobbisté Janoušek a Rittig
Leave a Reply

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Datová & kontextová žurnalistika
Jak se Češi stěhují kvůli práci
Datová & kontextová žurnalistika
Českým médiím stále vládnou v naprosté většině muži, ukazují data
Datová & kontextová žurnalistika
Mapa kvality života. Nejlepší a nejhorší místa k žití v Česku
Českým médiím stále vládnou v naprosté většině muži, ukazují data
05/04/2023
Mýty o covidu a dětech: Prý nemohou onemocnět a ve školách se virus nešíří
03/04/2021
Smrt novinářky. Co se to vlastně děje?
09/10/2018
Absolventi: riziková skupina
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
Šance na trhu práce: Základní vs.
Datová & kontextová žurnalistika
Schopnost změnit obor nebo si práci
Datová & kontextová žurnalistika
Českým dětem hrozí chudoba výrazně víc
[gdlr_core_button button-text="Get A Quote" border-radius="3px" background-color="#222" button-background="solid" button-link="http://demo.goodlayers.com/realfactory/contact/" button-link-target="_parent" margin-right="20px" ]

NEWEST

HOT NEWS

Spřátelené weby

TRENDING

TRENDING

MAIN

© Datová žurnalistika 2014-23