
Autorka: Barbora Buchtová (příspěvek na konferenci New Media Inspiration 2012)
Prezidentské volby v USA jsou vždy zajímavým témat. Ty předposlední silně podpořily hype kolem sociálních médií, na těch letošních se mnoho zpravodajských webů a vlastně i provozovatelů sociálních sítí a monitoringů vyřádilo z pohledu vizualizací […]
Datová žurnalistika nejsou jen barevné grafy, ale hlavně sběr, třídění a čištění dat a hledání souvislostí. Podívejte se na to nejlepší, co světové datové týmy v uplynulém roce vytvořily.
Studie společnosti Millward Brown ve spolupráci s Google zkoumající přístup evropských firem k sociálním sítím zjistila, že je manažeři na seniorských pozicích používají více než ti pod nimi. Sociální sítě navíc pomáhají zaměstnancům v kariérním postupu a podporují […]
© 2013-21 Datová žurnalistika