14/07/2014
Instagram
Twitter - follow us
Facebook
Datová & kontextová žurnalistika
  • Data
  • Kontext
  • Číslo dne
  • Přesah
  • Témata
    • Ekonomika
    • Kultura
    • Lidská práva
    • Média
    • Politika
    • Společnost
    • Sport
    • Školství
    • Vzdělání
    • Zdravotnictví
  • Speciály
    • Lidé v pohybu
    • Mediální gramotnost
    • Sociální bydlení
    • Sociální inkluze
    • Stárnutí populace
    • Svoboda médií
    • Volby
    • Ženy a muži
  • Redakce
    • Vlastní web
  • Seminář k diplomové práci IV.
  • Informační vědy
  • Informační politika a management
  • Diplomová práce
LATEST
  • 1. Informační vědy
  • 2. Design informačních služeb
  • 3. Literatura, knihovní procesy a trh
  • 4. Učící se společnost
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – všechny státy
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – swing states
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – poll of polls
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – přehled
Datová & kontextová žurnalistika
Sněmovna – poll of polls
Datová & kontextová žurnalistika
Sněmovna volby – mandáty – model
Home > Přehled Česká republika
568 views 50 sec 0 Comment

Podíl sledovanosti televizních stanic v letech 1997 – 2013

Kateřina Mahdalová - 14/07/2014

Jak se vyvíjel podíl sledovanosti jednotlivých televizních stanic v uplynulých sedmnácti letech? První přehled zobrazuje podíl sledovanosti podle televizních skupin Nova (včetně pozdějších stanic Cinema, Smíchov, Telka), Česká televize (všechny současné kanály: ČT 1, ČT 2, ČT 24, ČT 4 a D / ČT art), skupina Prima (Family, Cool, Love), TV Barrandov a skupina AT media (Óčko, Papika, Šlágr ad.).

Oba grafy se aktualizují posunem myši po časové ose:

pro větší rozlišení klikněte SEM

 

pro větší rozlišení klikněte SEM

 

 

 

Štítky: Česká republika, datová žurnalistika, digitální média, grafy, média, sociální média, vizualizace, Yeseter

PREVIOUS

Německo, Argentina, Nizozemsko, Brazílie: kolik medailí mají?

NEXT

Český fotbal na MS 1930 – 2014
- Published posts: 289

Kateřina Mahdalová

Věnuje se datové a kontextové žurnalistice a svou profesi chápe jako službu veřejnosti. Autorka stovek vizualizací a analýz, založila web datovazurnalistika.cz, vedla datové projekty v ČTK, dlouhodobě spolupracuje s významnými světovými médii a agenturami (The Wall Street Journal, DPA a dalšími). Za svou práci byla nominována na Novinářskou cenu za roky 2014 a 2018: poprvé v kategorii Inovativní online žurnalistika, podruhé v kategorii Nejlepší analyticko-investigativní příspěvek. Za rok 2020 si v kategorii Inovativní online žurnalistika odnesla vítězství. Miluje data a jejich vizualizace, stále se učí a jen tak se nevzdává. Říká-li někdo, že venku svítí slunce, a druhý, že prší, novinář/ka nemá slepě citovat oba. Má otevřít okno a ověřit, co se skutečně děje.

Related Post
19/12/2013
MAPA: Vzniká vláda Moravanů a Sudet. Spokojená nebude Praha a sever Čech
01/11/2015
Absolventi: riziková skupina
26/02/2019
Nová data o exekucích zatím nebudou. Exekutorská komora se postavila proti
11/04/2021
Sněmovní volby 2021: sledujeme šance, kdo vyhraje
Leave a Reply

Odpověď na komentář zrušíte zde.

US volby – všechny státy
05/11/2024
US volby – swing states
05/11/2024
US volby – poll of polls
05/11/2024
Absolventi: riziková skupina
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
Šance na trhu práce: Základní vs.
Datová & kontextová žurnalistika
Schopnost změnit obor nebo si práci
Datová & kontextová žurnalistika
Českým dětem hrozí chudoba výrazně víc

Výběr

Datová & kontextová žurnalistika
Revoluce ve volbách: Rafička ukáže výsledek už při prvních sečtených hlasech
Datová & kontextová žurnalistika
Sněmovna v datech: Vládly nám děti a nikdo to neřešil
© Datová žurnalistika 2014-25