05/11/2010
Instagram
Twitter - follow us
Facebook
Datová & kontextová žurnalistika
  • Data
  • Kontext
  • Číslo dne
  • Přesah
  • Témata
    • Ekonomika
    • Kultura
    • Lidská práva
    • Média
    • Politika
    • Společnost
    • Sport
    • Školství
    • Vzdělání
    • Zdravotnictví
  • Speciály
    • Lidé v pohybu
    • Mediální gramotnost
    • Sociální bydlení
    • Sociální inkluze
    • Stárnutí populace
    • Svoboda médií
    • Volby
    • Ženy a muži
  • Redakce
LATEST
  • Co říkají obrazy – závěrečný úkol
  • Videolab – finální verze videa
  • Jak se Češi stěhují kvůli práci
  • Českým médiím stále vládnou v naprosté většině muži,…
Datová & kontextová žurnalistika
Jak se Češi stěhují kvůli práci
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
Českým médiím stále vládnou v naprosté
Datová & kontextová žurnalistika
Mapa kvality života. Nejlepší a nejhorší
Datová & kontextová žurnalistika
Revoluce ve volbách: Rafička ukáže výsledek
Datová & kontextová žurnalistika
Čerstvá data, jak se šíří virus.
Datová & kontextová žurnalistika
Češi neumějí prodat svou práci. Světové
Home > Home
42 views 2 min 0 Comment

The Conversation Prism: Květina 2.0

Redakce - 05/11/2010

Brian Solis a Jesse Thomas přišli v roce 2008 s infografikou ilustrující spektrum aplikací Web 2.0. Ta přehledným způsobem třídí džungli webových aplikací sociálních sítí a dnes vlastně již představuje de facto standard pro prezentaci sociálních aplikací.

the-conversation-prism1

Solis s Thomasem své dílko nazvali The Conversation Prism a rozhodně stojí za zhlédnutí. V  říjnu letošního roku byla  představena už  její třetí verze The Conversation Prism Version 3.0.

Samotné aplikace, prezentované přes svá loga, jsou setříděny do kruhové struktury okvětních lístků květiny sociálních sítí. Každý lupínek představuje jistou kategorii zaměření (sociální CRM, video, hudba, sociální bookmarking, wiki, obrázky, diskusní panely a fóra atd.) a zdobí jej ty nejznámější značky v dané branži. Lístky jsou obarveny a jejich barevná příbuznost je seskupuje do větších celků podle využití v rámci firmy: PR, marketing, obchod, produkt, jeho podpora, HR, finance.

Původní verze 1.0 z roku 2008 vypadala takto:

Byla inspirována infografikou Social Media Starfish z roku 2007:

Plakát The Conversation Prism je možné si opatřit zde. Bylo by zajímavé mít jej i v poněkud interaktivnější podobě,  např. formou appletu s možností okamžitého seznámení se s konkrétním platformou Web 2.0.

Štítky: média, sociální média, Yeseter

PREVIOUS

Sociální média: Víc než marketing

NEXT

Social Media Marketing v roce 2010
Related Post
21/01/2014
iHNed.cz: Jak úřady blokují informace? Chtějí zaplatit i za běh počítače
15/04/2014
Kouzlo vizualizace
25/07/2014
Art & Science of Data Journalism
14/11/2010
B2B Social Media Marketing: Zřetelné trendy růstu
Comments are closed.
Datová & kontextová žurnalistika
Jak se Češi stěhují kvůli práci
Datová & kontextová žurnalistika
Českým médiím stále vládnou v naprosté většině muži, ukazují data
Datová & kontextová žurnalistika
Mapa kvality života. Nejlepší a nejhorší místa k žití v Česku
Českým médiím stále vládnou v naprosté většině muži, ukazují data
05/04/2023
Mýty o covidu a dětech: Prý nemohou onemocnět a ve školách se virus nešíří
03/04/2021
Smrt novinářky. Co se to vlastně děje?
09/10/2018
Absolventi: riziková skupina
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
Šance na trhu práce: Základní vs.
Datová & kontextová žurnalistika
Schopnost změnit obor nebo si práci
Datová & kontextová žurnalistika
Českým dětem hrozí chudoba výrazně víc
[gdlr_core_button button-text="Get A Quote" border-radius="3px" background-color="#222" button-background="solid" button-link="http://demo.goodlayers.com/realfactory/contact/" button-link-target="_parent" margin-right="20px" ]

NEWEST

HOT NEWS

Spřátelené weby

TRENDING

TRENDING

MAIN

© Datová žurnalistika 2014-23