26/11/2012
Instagram
Twitter - follow us
Facebook
Datová & kontextová žurnalistika
  • Data
  • Kontext
  • Číslo dne
  • Přesah
  • Témata
    • Ekonomika
    • Kultura
    • Lidská práva
    • Média
    • Politika
    • Společnost
    • Sport
    • Školství
    • Vzdělání
    • Zdravotnictví
  • Speciály
    • Lidé v pohybu
    • Mediální gramotnost
    • Sociální bydlení
    • Sociální inkluze
    • Stárnutí populace
    • Svoboda médií
    • Volby
    • Ženy a muži
  • Redakce
LATEST
  • Videolab – finální verze videa
  • Jak se Češi stěhují kvůli práci
  • Českým médiím stále vládnou v naprosté většině muži,…
  • Mapa kvality života. Nejlepší a nejhorší místa k…
Datová & kontextová žurnalistika
Jak se Češi stěhují kvůli práci
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
Českým médiím stále vládnou v naprosté
Datová & kontextová žurnalistika
Mapa kvality života. Nejlepší a nejhorší
Datová & kontextová žurnalistika
Revoluce ve volbách: Rafička ukáže výsledek
Datová & kontextová žurnalistika
Čerstvá data, jak se šíří virus.
Datová & kontextová žurnalistika
Češi neumějí prodat svou práci. Světové
Home > Rubriky Datová žurnalistika
13 views 15 sec 0 Comment

Nejvíce sympatií stále mají Zuzana Roithová a Táňa Fischerová

Redakce - 26/11/2012

Obě dámy se v nejoblíbenější čtveřici objevují od chvíle, kdy ohlásily svou kandidaturu. Posledních čtrnáct dní se pak drží na prvních dvou příčkách: Zuzana Roithová (58,5 %) a Táňa Fischerová (53,4 %). Za nimi následuje stálice v oblíbenosti Vladimír Franz (52,5 %) a Karel Schwarzenberg (50,0 %), který si větší sympatie veřejnosti začal získávat až v posledních týdnech. Vyplývá to z měření nálad (tzv. sentimentu) veřejně dostupných diskusních příspěvků na českém internetu, tj. na zpravodajských serverech, blozích, diskusních fórech a sociálních sítích.

Uvedená procenta označují poměr pozitivních a negativních příspěvků: ze všech zmínek zachycených ve sledovaném období 19. – 26. 11. 2012 například o Zuzaně Roithové bylo 58,5 % laděno pozitivně.

 

 

Štítky: Česká republika, datová žurnalistika, internetový monitoring, politika, veřejný diskurz, Yeseter

PREVIOUS

Podpisy, jablka, procenta aneb O matematické gramotnosti ministerstva vnitra

NEXT

Datová žurnalistika: příběhy mezi řádky v kódu
Related Post
17/03/2014
Datawovn: Jak tráví čas různé věkové skupiny lidí?
19/05/2012
Banks know a lot about their customers. That information may be valuable in more ways than one
14/02/2014
Evropa se snaží držet ženy doma u dětí
25/07/2014
Art & Science of Data Journalism
Comments are closed.
Datová & kontextová žurnalistika
Jak se Češi stěhují kvůli práci
Datová & kontextová žurnalistika
Českým médiím stále vládnou v naprosté většině muži, ukazují data
Datová & kontextová žurnalistika
Mapa kvality života. Nejlepší a nejhorší místa k žití v Česku
Českým médiím stále vládnou v naprosté většině muži, ukazují data
05/04/2023
Mýty o covidu a dětech: Prý nemohou onemocnět a ve školách se virus nešíří
03/04/2021
Smrt novinářky. Co se to vlastně děje?
09/10/2018
Absolventi: riziková skupina
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
Šance na trhu práce: Základní vs.
Datová & kontextová žurnalistika
Schopnost změnit obor nebo si práci
Datová & kontextová žurnalistika
Českým dětem hrozí chudoba výrazně víc
© Datová žurnalistika 2014-23