26/11/2012
Instagram
Twitter - follow us
Facebook
Datová & kontextová žurnalistika
  • Data
  • Kontext
  • Číslo dne
  • Přesah
  • Témata
    • Ekonomika
    • Kultura
    • Lidská práva
    • Média
    • Politika
    • Společnost
    • Sport
    • Školství
    • Vzdělání
    • Zdravotnictví
  • Speciály
    • Lidé v pohybu
    • Mediální gramotnost
    • Sociální bydlení
    • Sociální inkluze
    • Stárnutí populace
    • Svoboda médií
    • Volby
    • Ženy a muži
  • Redakce
    • Vlastní web
  • Seminář k diplomové práci IV.
  • Informační vědy
  • Informační politika a management
  • Diplomová práce
LATEST
  • 1. Informační vědy
  • 2. Design informačních služeb
  • 3. Literatura, knihovní procesy a trh
  • 4. Učící se společnost
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – všechny státy
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – swing states
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – poll of polls
Datová & kontextová žurnalistika
US volby – přehled
Datová & kontextová žurnalistika
Sněmovna – poll of polls
Datová & kontextová žurnalistika
Sněmovna volby – mandáty – model
Home > Témata Média
199 views 2 min 0 Comment

Příjmy z inzerce na sociálních médiích vzrostou v roce 2016 na dvojnásobek

Redakce - 26/11/2012

V roce 2016 by inzerce na sociálních médiích v USA měla představovat 9.2 miliardy dolarů. Podle odhadu společnosti BIA/Kelsey čeká tuto kategorii inzerce 19.2 % meziroční růst v průběhu příštích čtyř let.

 

Hlavní roli v růstu mají hrát reklamní formáty jako jsou sponzorované příběhy na Facebooku či podporované tweety na Twitteru, které z 1.5 miliardy dolarů v současnosti vyrostou na trh o velikosti 3.9 miliardy dolarů v roce 2016. BIA/Kelsey navíc předpovídá, že Facebook, Twitter a další budou…

V roce 2016 by inzerce na sociálních médiích v USA měla představovat 9.2 miliardy dolarů. Podl odhadu společnosti BIA/Kelsey čeká tuto kategorii inzerce 19.2% meziroční růst v průběhu příštích čtyř let. Hlavní roli v růstu mají hrát reklamní formáty jako jsou sponzorované příběhy na Facebooku či podporované tweety na Twitteru, které z 1.5 miliardy dolarů v současnosti vyrostou na trh o velikosti 3.9 miliardy dolarů v roce 2016. BIA/Kelsey navíc předpovídá, že Facebook, Twitter a další budou moci zvýšit ceny těchto formátů.

Mobilně sociální inzerce by měla také růst a hrát stejně významou roli – z 500 milionů dolarů v roce 2012 na 1.5 miliardy dolarů v roce 2016. V případě odhadů BIA/Kelse je dobré vědět, že mezi inzerci na sociálních médiích počítá i izerci na YouTube.

Autor: Daniel Dočekal

Štítky: média, mediální gramotnost, sociální média

PREVIOUS

O kom píší francouzská média nejčastěji?

NEXT

Noviny budou elitním médiem
Related Post
02/07/2013
Data Journalism Awards 2013: podívejte na nejlepší datovou žurnalistiku světa
19/11/2012
Obama vs. Romney v českém zpravodajství na internetu
13/01/2014
V roce 2013 bylo vězněno 211 novinářů
11/01/2013
Kdo vyhrál a prohrál poslední debatu? Máme výsledek
Comments are closed.
US volby – všechny státy
05/11/2024
US volby – swing states
05/11/2024
US volby – poll of polls
05/11/2024
Absolventi: riziková skupina
Datová & kontextová žurnalistika
Datová & kontextová žurnalistika
Šance na trhu práce: Základní vs.
Datová & kontextová žurnalistika
Schopnost změnit obor nebo si práci
Datová & kontextová žurnalistika
Českým dětem hrozí chudoba výrazně víc

Výběr

Datová & kontextová žurnalistika
Revoluce ve volbách: Rafička ukáže výsledek už při prvních sečtených hlasech
Datová & kontextová žurnalistika
Sněmovna v datech: Vládly nám děti a nikdo to neřešil
© Datová žurnalistika 2014-25